fredag 30 november 2012

Fredagen

Kan ni tänka er, Noa sov hela 2 timmar i vagnen idag när vi var ute på gården. Så länge har han inte sovit på säkert en månad om inte ännu längre tillbaka i tiden. Så Milo fick sig ordentligt med frisk luft idag. Jens kom förbi ett par timmar mitt på dagen så jag kom iväg till affären utan barnen, tänk va fort och smidigt det går att handla utan en barnvagn och en 3- åring med sig.
Som alltid på fredagar blev det tacos till middag. Nu har jag kämpat med en trött Noa i 2 timmar och än är han vaken...han somnade strax innan kl 20 men väcktes av en högljud storebror, nu verkar det vara omöjligt att få han att somna om, han gråter vad jag än gör...

Uppdatering: 2 minuter efter inlägget somnar han i sin egen säng!

Milo åt en del snö och trotts att jag hotade med indraget lördagsgodis fortsatte han. 
Tydligen smakade snön isglass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar