lördag 22 december 2012

Nu så

Nu är även Andreas på plats. Men oj vad länge jag behövde leta efter kort på mig och Andreas. Mitt kort är 1,5 år gammalt och Andreas över 3 år gammalt. Kanske kan få till en familjebild nu i jul??? 
Det är ju alltid jag som fotar och därför syns jag ju inte på många kort, och Andreas gillar inte att bli fotograferad, han blir lite spänd när kameran dyker upp, ungefär sådär som Chandler i Vänner när han ska fotas! Och jag gillar väl inte heller att bli fotad men för barnens skull och som minne kan det vara kul att finnas med på några kort! 

2 kommentarer:

  1. Vad heter appen du laddat ner? Har ju samma problem som du med utrymme och bilder ;)
    God jul!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! Då ska jag prova och hoppas att det funkar :)
    Kram

    SvaraRadera