söndag 5 januari 2014

100%

Sedan i början av juni 2012 har jag varit hemma från jobb, i 18 månader. Nu på tisdag är det dax för mig att börja arbeta igen, på 100%. Sista åren har jag jobbat 75% så nu blir det långa dagar. Imorgon är min sista föräldralediga dag. Den här gången längtar jag efter att få jobba igen, det gjorde jag inte efter föräldraledigheten med Milo, då hade jag bara varit hemma ett år så kanske därför. Nu känner jag att det är dax att komma ut i arbetslivet igen. Och det som även känns bra är att Andreas tar över föräldraledigheten, så ingen förskola för Noa än utan han blir hemma ända till augusti 2014! Då kan jag jobba sena eftermiddagar med gott samvete! Så på tisdag bär det av mot Bälinge, börjar med en studiedag/planeringsdag. Spännande med nytt jobb

Från några dagar gammal till stor kille!


2 kommentarer: