tisdag 7 januari 2014

Första dagen

Att sitta inne en hel dag och lyssna på massa information, gå igenom rutiner, planera terminen, fråga, fråga och åter fråga var inte mitt huvud van vid. Jag var helt snurrig när jag satt mig i bilen och körde hem, mycket nytt och annorlunda från förra förskolan. Men jag fick i alla fall ett väldigt gott första intryck av all personal, verkade vara bra sammanhållning och positivt. Redan första dagen fick jag dessa två lappar ;) 
Känns bra med ombytta roller, komma hem till två glada barn som saknat en. Noa fick jag bära runt på och ha i knät i en timme, annars grät han, fick långa kramar och massa goss. Andreas stod för både matlagning och disk, det var också väldigt uppskattat. Riktigt god mat fick han till idag från Jamie Olivers kokbok. 
Och såhär såg köket ut efter Andreas matlagning, men det slapp jag ta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar