torsdag 6 november 2014

Torsdag

En sista träff med Anna och lilla Amadeus innan dom flyger tillbaka till Norge. Han var så snäll och glad. Han höll sig vaken i två timmar och precis när Anna skulle ta ett kort på mig och Amadeus somnade han i min famn, så sött! 

Mot eftermiddagen hade jag tid hos en hudläkare som hjälpt mig många gånger förut. Han sa att jag har rosacea och skrev ut både tabletter och en kräm. Det skulle synas en förbättring om ca 10 dagar. Håller tummarna! Glad att jag äntligen fått hjälp, har ju gått med detta sen september. 

Noa envisas med att sitta på samma stol som Milo när vi äter middag, det har han gjort i flera veckor. Och Milo som alltid är så snäll mot sin lillebror låter han göra det. Och som alltid när Noa ser att jag fotar honom så gör han grimasen med munnen. 

Tror även att jag hade mitt första astmaanfall idag efter att jag hade cyklat hem från stan, kunde knappt andas eller prata men efter två doser bricanyl blev det lite bättre. Har hostat massor under kvällen och tagit bricanyl flera gånger. Jobbigt men jag håller på med en astmautredning nu så förhoppningsvis får jag även kortison så att luftrören blir bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar