torsdag 27 oktober 2016

Andreas fråga Noa och Milo

Noa 4 år

1. Vad brukar pappa alltid säga till dig?
- att du älskar mig.

2. Vad gör pappa lycklig?
- bajsa.

3. Vad gör pappa ledsen?
- när jag säger: du får inga kanelbullar, bara jag 

4. Hur får pappa dig att skratta?
- såhär (gör en rolig min)

5. Hurdan var pappa som barn?
- "kryper ihop"

6. Hur gammal är pappa?
- 0 år

7. Hur lång är mamma?
- 100 meter.

8. Vad är pappas favoritsysselsättning?
- bubbla i bubbelpoolen med mig.

9. Vad är pappa jättebra på?
- studsa studsmatta

10. Vad är pappa inte så bra på?
- planera

11. Vad jobbar pappa med?
- gymnastik

12. Vad är pappas favoritmat?
- mammas biffar och wokad sallad.

13. Varför är du stolt över pappa?
- jag är inte det

14. Om pappa var en seriefigur så vem skulle han vara?
-  en sengångare.

15. Vad gör du och pappa tillsammans?
-  bubbla i bubbelpoolen.

16. Vad är likt mellan dig och pappa?
-  pannan.

17. Vad är olika mellan er?
-  i halsen.

18. Hur vet du att pappa älskar dig?
- för att han säger att jag är fin.

19. Vad är pappas favoritställe dit han gillar att gå/åka?
- fjällen och pizzerian.

Milo  7 år

1. Vad brukar pappaa alltid säga till dig?
- att du älskar mig.

2. Vad gör pappa lycklig?
- mig och Noa.

3. Vad gör pappa ledsen?
- när jag och Noa är dum mot dig.

4. Hur får pappa dig att skratta?
- göra blåsfisken.

5. Hurdan var pappa som barn?
- bra.

6. Hur gammal är pappa?
- 36

7. Hur lång är pappa?
- 1,45 cm.

8. Vad är pappas favoritsysselsättning?
- spela fotboll med mig.

9. Vad är pappa jättebra på?
-  spela fotboll.

10. Vad är pappa inte så bra på?
- hm, det är svårt.

11. Vad jobbar pappa med?
- idrottslärare.

12. Vad är pappas favoritmat?
- wokade grönsaker.

13. Varför är du stolt över pappa ?
- för jag älskar dig.

14. Om pappa var en seriefigur så vem skulle han vara?
- Bruno.

15. Vad gör du och pappa tillsammans?
- spelar fotboll.

16. Vad är likt mellan dig och pappa?
- håret

17. Vad är olika mellan er?
- ögonen. 

18. Hur vet du att pappa älskar dig?
- därför att jag är ditt barn.

19. Vad är pappas favoritställe dit han gillar att gå/åka?
- fjällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar