måndag 23 november 2009

Svinspruta

Sitter inne i väntrummet och väntar på min tur för att få ta svinsprutan. Hör innefrån rummet hur en mamma skriker han svimmar. Efter ett tag kommer hon ut alldeles chockad och hämtar något från vagnen. Sen i i rummet igen. En av personalen kommer ut och förklarar att ett av hennes barn hade svimmat när han fick sprutan men att han var vaken nu och att en ambulans är på väg. Så där fick jag sitta, lite mer orolig än vad jag brukar vara när jag ska ta en spruta. Pojken går själv ut till ambulansen och sen är det min tur...men det gick bra för mig.
Igår när vi va hos Joni och Sandra pratade vi om lasagne, blev så sugen på det så idag blir det lasagne till middag. Sen ska jag baka en annanaspaj för Andreas kompis Johan kommer hit. Han ska iväg till Afghanistan imorgon den galningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar